מדוע ראפ מצווה אטרקציה מיוחדת לבר\ בת מצווה?

אירוע בר\בת המצווה היה לאחד האירועים החשובים בחייו של כל נער ונערה. אם בעבר אירועי בר\ בת המצווה כללו מופע של זמר, מסיבת ריקודים אל תוך הלילה ופעילויות שונות כיום אין בר או בת מצווה ללא ראפ מצווה. מדובר על אחת האטרקציות המיוחדות והנפוצות ביותר בין שזה בדרשה, או בכניסה לאולם ועוד. את הקלטת ראפ מצווה עושים באולפן הקלטות מקצועי ובערב האירוע משמיעים לקהל האורחים המוזמן. אך לא רק שהשיר מוקלט באולפן הוא נעשה תוך כדי הופעה חיה בבר או בת המצווה.

מהו ראפ בר\בת מצווה?

ראפ בר מצווה בסגנון ראפ הוא שיר שבו נער בר המצווה או נערת בר המצווה שרה שיר ראפ אשר הוקלט באולפן הקלטות אל מול קהל האורחים בהופעה חיה. השיר ראפ לרוב הוא מקורי וכן מילותיו והיא דרכה יפה להגיד באמצעותה את דרשת בר המצווה או אפילו להשתמש בו כשיר כניסה לבת מצווה. בשיר ראפ מצווה, שרים ראפ בדומה לראפ שאנו מכירים רק שמילות השיר לרוב על חוגג בר המצווה או חוגגת בר המצווה. לכן יש צורך למצוא את החברים הטובים אשר מכירים את הנער או הנערה החוגגת וזאת כדי שאפשר יהיה לכתוב את המילים המתאימות שמתארות את אותו נער או נערת בת מצווה.

למי מתאים דרשת היפ הופ לבר מצווה או בת מצווה?

ראפ מצווה מתאים לאירוע בר המצווה או בת המצווה.
הוא לרוב משמש כשיר דרשת בר מצווה, אך לא רק הוא יכול לשמש כשיר בר מצווה עם ראפר במהלך אירוע בר המצווה או אפילו כשיר כניסה. כך שאפשר להשתמש בו בדרכים יצירתיות ומקוריות מעבר להיותו שיר דרשה לבר מצווה. אך מה שיותר מיוחד בשיר זה הוא ההופעה החיה אל מול קהל המוזמנים, בין שזה לבד או בנוסף לראפר מה שמעצים את שיר הראפ מצווה והופך אותו כחוויה בלתי נשכחת לאורחים וגם לנער או נערת בר המצווה.

למי מתאים ראפ מצווה?

ראפ מצווה מתאים לכל מי שאוהב ראפ ורוצה אטרקציה מיוחדת לבר או בת מצווה שטרם נראתה.

כמה עולה ראפ מצווה?

ראפ בר מצווה נע בין 3,600-1,000 ₪ כולל מע"מ תלוי בחבילה שבה אתם בוחרים.

מה מיוחד באטרקציית ראפ בר\ בת מצווה?

מדובר על אטרקציה ייחודית ומדליקה שלא כל חוגג\ת בר או בת מצווה זוכים לעבור. ההופעה עם המילים הייחודיות אל מול קהל חי בדומה להופעה של זמר, מראה למוזמנים עד כמה בעל המאורע יודע לשיר.

מהם השלבים בהפקת ראפ בר\ בת מצווה?

השלבים בהפקת ראפ בר\ בת מצווה כוללים ארבעה שלבים חשובים: שלב ראשון – בחירת השיר והקצב, שלב שני – כתיבת המלים המקוריות לדרשת הרפא או שיר באירוע, שלב שלישי – הקלטת השיר באולפן. שלב רביעי – מיקס לשיר וקבלת מיקס.

שלב ראשון – בחירת השיר והקצב – בשלב הראשוני נפגשים עם אנשי המקצוע באולפן ההקלטות ושומעים דוגמאות לשרים שונים וסגנונות ממיטב השירים והמקצבים. במהלך ההקשבה לשירים, צוות האולפן מייעץ ועוזר בבחירת השיר המתאים.

שלב שני – כתיבת מילים מקוריות לדרשה או לשיר האירוע שלכם – בשלב זה לאחר בחירת השיר לאירוע, ממלאים שאלון עם פרטים של בעל המאורע הכוללים: תחביבים, אופי בעל המאורע, דברים שמאפיינים אותו ועוד. בהתאם לכך, צוות האולפן כותב מילים מתאימות אשר מתחרזות במהלך השיר. כך שבסיום כתיבת המילים מתקבל שיר ראפ מצווה בהתאם לבעל המאורע. במהלך כתיבת המלים ישנם דגשים שונים על יצירתיות, וכך היוצא שיר ראפ מצווה מושקע עם גוון אישי.

שלב שלישי-הקלטת השיר באולפן – בשלב השלישי והאחרון, לאחר שהשיר נכתב הוא נשלח אליכם כדי שתוכל וללמוד אותו ובהתאם לכך נקבע זמן להקלטת השיר באולפן בצורה מקצועית. באולפן ההקלטות מקליטים את השיר על פלייבק מקצועי, פלייבק זה מושמע באירוע עצמו בזמן שאתם שרים את הראפ מצווה. את שיר ראפ המצווה אפשר לשיר יחד אם ראפר או לבד. בנוסף לכך, אפשר להוסיף צילום באולפן ההקלטות ולהוסיף אותו בתור קליפ ברקע.

שלב רביעי-מיקס לשיר וקבלת דיסק – בשלב זה, לוקחים את כל החומר המוקלט ובוחרים מתוכו את קטעי השירה הטובים ביותר שלכם. בסיום ההקלטה השיר מצווה נשלח על גבי שני דיסקים. כך שכל מה שנותר לכם זה להופיע בערב בר מצווה או בת מצווה שלכם עם שיר הראפ המקורי שלכם אל מול קהל חי בדומה לזמר מקצועי.

לחזור למשהו ספציפי?

#ראפר ליום אחד

השאירו פרטים בטופס למידע נוסף, מחירים וסגירת תאריך

דילוג לתוכן